When You're in a Hurry







[EN]:
Even if it's summer and most of you are free and at the sea side or in other wonderful places, I'm staying put in Bucharest. Mostly because I have some things to solve and also because I'm not very fond of tanning, so the sea side is not for me :D For example, last week was pretty hectic to me. I had to repeat a photo shoot with a wonderful dress that you soon will see on the blog, because the first time the photos were a big mess and hated them. Let's say that they weren't made by the same person that usually helps me with my photos and who knows how to listen and what I want :)) I also had to take care of some personal issues and that took me some time too!
So to get to the point, when you're in a hurry as I was during the past week, and you need a quick, pretty and comfortable outfit go for the combo that I've made in this post. Get a lace or a normal white T-shirt, a pair of loose and light fabric trousers, a pair of strappy sandals to keep your feet in place and add some of your favorite accessories and you're good to go!



[RO]:
Toata lumea e plecata in vacanta in perioada asta, fie la mare, fie la munte, fie in alte locuri in care se pot relaxa. Eu pana una alta sunt in Bucuresti. In mare pentru ca mai am una alta de rezolvat, dar si pentru ca nu suport sa ma duc la mare sa ma bronzez, bronzul nu este pentru mine :)) Saptamana ce tocmai a trecut a fost destul de plina pentru mine. A trebuit sa refac niste poze cu o rochie absolut superba, pe care o veti vedea in curand pe blog, si asta pentru ca primele poze facute acum 2 saptamani au fost un dezastru. Ce-i drept nu au fost facute cu persoana care mi le face de regula si care stie sa asculte si ce vreau sa se vada in cadru. Si nici nu au fost facute cu aparatul meu foto :))) Ma rog, cert e ca de data asta au iesit foarte bine :D Pe langa asta am mai alergat si sa rezolv cateva probleme personale!
Si ca sa ajung la subiect, daca sunteti pe fuga, asa cum am fost eu saptamana trecuta, si daca aveti nevoie de o tinuta comoda si draguta, atunci puteti merge lejer pe combinatia pe care o vedeti in aceasta postare. Nu va trebuie decat un tricou alb din dantela sau bumbac, o pereche de pantaloni lejeri din material subtire, niste sandale cu multe barete, care sa va tina piciorul cat mai bine daca aveti de mers mult pe jos, la care adaugati bijuteriile voastre preferate si sunteti gata de plecare!















Wearing:

T-shirt/Tricou - H&M
Trousers/Pantaloni - H&M
Sandals/Sandale - H&M
Necklace/Colier - Dresllily
Watch/Ceas - Asos
Rings/Inele - H&M


Follow me on:




10 comments

  1. świetny set!


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE

    ReplyDelete
  2. great outfit :) o love the necklace the most <3

    thescarletdiaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Imi place tinuta, dar mau mult imi plac sandalele, sunt adorabile.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  4. i know what u are talking about girl , when i dont have my usual photographer my pic are jsut not upto the mark
    well this outfir and pics are sooo good
    such a nice , stylish and relaxed outfit, nice top\keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. Minunat look! Lejer, si cu detalii incantatoare (ca un mare fan al bijuteriilor statement, iti spun ca ma topesc dupa colier).

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. I love everything about this look...outfit I would gladly wear anytime :) The trousers are supercool, lace is my favorite and necklace is just soo beautiful...big like to this look :)

    ReplyDelete
  7. Pantalonii chiar daca sunt lungi par a fi facuti dintr-un material tare racoros, am dreptat? Imi plac tare mult pantalonii de genul acesta <3 Colierul, colierul, colierul....nu stiu daca l-am mai admirat (stau prost cu memoria), dar e atat de frumooooos! :*

    ReplyDelete
  8. Aoleu, alte sandale! Mai dă, domne, și la alții (adică dă-mi-le mie pe toate) :))) Pantalonii îmi plac tare mult, am și eu nevoie de o pereche lejeră așa! iar colierul e superb!

    ReplyDelete
  9. Iti vine minunat! Imi plac sandalele tare mult!

    ReplyDelete

Thank you for your wonderful words!

Web Statistics