The White Lace Dress






[EN]:
For this second day of fall I've prepared a very classy outfit, composed of a beautiful white lace dress. As you know I'm a very huge fan of lace and I've wanted a white dress for a while, but I wasn't able to find something that really suited my taste. Until I've seen this one and it was love at first sight. It's not too short, the lace is very well made, it's white and it's flattering my body. What else to ask for in a dress? 

It's good to have a white lace dress in your wardrobe because it can be worn in many places, at the office, at a lunch date, at a casual wedding or baptize, at a party and it's proper for spring, summer and early fall days. So, my advice is to look for a classy and elegant white lace dress and invest in it because you won't regret it. And when you get it, combine it with nude, beige or white heels!

What do you guys think of my white lace dress? Do you like it?



[RO]:
Dragele mele, pentru cea de-a doua zi de toamnă v-am pregătit o ținută elegantă în care piesa centrală este acestă superbă rochie albă din dantelă achiziționată de pe site-ul Kurtmann.ro. După cum bine știți, sunt un mare fan al articolelor făcute din dantelă și îmi doream de ceva vreme o rochie albă din acest material. Problema principală era că nu găseam tocmai ceea ce vroiam eu. Până când am dat de această rochie superbă. Nu este nici foarte scurtă, dantela este croșetată și foarte calitativă, este albă și se așează tare frumos pe corp. Ce altceva îți mai poți dori din partea unei rochii?

Este bine să deții o rochie albă din dantelă în garderobă deoarce poate fi purtată în multe locuri, la birou, la un prânz, la o nuntă sau un botez ceva mai casual, la o petrecere și este potrivită atât pentru primăvară și vară, cât și pentru zilele timpurii de toamnă. Așadar, sfatul meu este să căutați o rochie clasică și elegantă din dantelă și, dacă o găsiți, nu ezitați să o achiziționați, deoarece este o investiție extrem de bună! Iar atunci când vreți să o purtați vă recomand să o combinați cu o pereche de pantofi sau sandale nude, bej sau albe!

Ce părere aveți despre rochia mea din dantelă? Vă place?























Wearing/Port:

Sandals/Sandale - Stradivarius
Watch/Ceas - River Island
Bracelet/Brățară - Gift



Follow me on:




18 comments

  1. Ce chiquita muy bonita! :D
    Îmi place de nu mai pot rochia asta, prostănacă eu că nu am luat-o! Îți vine de minune! :)

    ReplyDelete
  2. such a gorgeous lace dress, u look so pretty
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  3. Ce rochie superba!!! Iti sta minunat si imi plac la nebunie sandalele, se potrivesc perfect culorii parului tau :D :*:*:*

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/09/hello-september.html

    ReplyDelete
  4. Daaa, ador dantela, e superba rochia! <3<3

    ReplyDelete
  5. I love so much this look...
    Follow me on my blog: http://newyorkparigimilano.blogspot.it/2015/09/my-look-on-instagram-2.html

    ReplyDelete
  6. Great dress !! :)
    please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  7. nice post, kisses! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Foarte frumi rochia. Si imi vine sa te bat! Iti sta prea misto parul! :))

    ReplyDelete
  9. You look so chic beautiful dress :)
    Mind checking my blog?
    Byangchee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous9/04/2015

    Wow!! Esti superba!!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous9/04/2015

    WOW!!!!! ESTI SUPERBAAA!!!

    ReplyDelete
  12. Rochita e superba...iti vine perfect ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  13. Rochia este superba! vad ca deja nu mai e pe stoc :(

    ReplyDelete
  14. you're such a babe, that dress suits you perfectly :D
    and i love your hair.

    ReplyDelete

Thank you for your wonderful words!

Web Statistics